5/18/2013

ANDERS | Online geld verdienen 001

Geld. Wie houdt er niet van? Vast genoeg mensen, maar er zullen zeker ook mensen zoals mij zijn. Vaak geld te kort komen, geen baantje kunnen vinden of te lui zijn om er een te zoeken of te lui om überhaupt te werken. Gelukkig bestaat er iets genaamd internet. Er zijn genoeg sites waar je geld kan verdienen. Niet allemaal even betrouwbaar denk ik, maar de sites die ik gebruik wel. Tenminste, ik heb er nog geen problemen mee gehad. Ik gebruik verschillende sites om geld te verdienen, en ga het vandaag over 1 ervan hebben. Over de andere vertel ik binnenkort wat. Een site die ik regelmatig gebruik is Choozz. Op Choozz kan je heel makkelijk geld verdienen. Enquêtes invullen. Soms krijg je voor een enquête 50 cent, de andere keer 125 cent. De ene keer duurt het ongeveer 5 minuten, en de andere keer 15. Voordat je met een enquête begint, staat dit er allemaal bij. En meestal ook het onderwerp. Soms zitten er best leuke enquêtes tussen, helemaal niet vervelend om in te vullen. Als je na een tijdje de 10 euro hebt behaald kan je je laten uitbalen. Je kan kiezen tussen heel veel verschillende waardebonnen, bijvoorbeeld van de h&m of gewoon een VVV bon. Ik ben nu al een keer uitbetaald, en kan al bijna nog een keer uitbetaald worden. Het gaat eigenlijk best snel. Als je nog een makkelijke manier zoekt om geld te verdienen zou ik zeker Choozz gebruiken. Binnenkort vertel ik nog over andere sites. Verdien jij wel eens geld online? En ken je choozz?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten